Promotion


Thursday 23 February 2012

My Bad Habits / Tabiat Buruk saya (1)


 
Do not eat  cold / chilled food as it can cause premature ejaculation.
Oops...I have done that a few years ago as it seems that consuming hot food and drinking hot drinks will result in our gums receding.... 
So which is the priority?....Soooo hard to decide. Either way I loose something. If I eat cold food, my "brother" refused to get up. If I take hot food, my teeth will eventually drop....

Malay Version
Usah amalkan makan makanan bersifat sejuk atau telah sejuk atau disejukkan. Ia boleh mengakibatkan air mani cair dan terpancut awal.
 
 Oops ... Saya telah melakukan tabiat buruk ini beberapa tahun yang lalu. Orang kata memakan dan minum minuman panas akan menyebabkan gusi surut ....
 
Bagaimana? .... Sangat sukar membuat keputusan. Jika saya makan makanan yang sejuk, "abang" saya enggan bangun. Jika saya mengambil makanan panas, gigi saya akan gugur lama kelamaan nya ...
Sedih nya.....

No comments:

Post a Comment