Promotion


Monday 27 February 2012

My bad habits/ Tabiat buruk saya (2)

"Avoid drinking water after January 11.00 pm although hot water because it weakens muscles and bring body aches"

 


This is what I had been doing since reading an email that said drinking water after 11 pm will lowers blood pressure.....but , but, its not true on my body.


Guess, for the sake of my brother, I revert to avoiding drinking water after 11 pm. Hehe

Malay version


Elakkan minum air selepas jam 11.00 malam walaupun air panas kerana ia melemahkan otot pinggang dan membawa sengal badan

 

 Ini adalah apa yang saya telah lakukan sejak membaca e-mel yang berkata meminum air selepas 11 pm akan mengurangkan tekanan darah ..... tetapi, tetapi, tidak benar pada badan saya.

Mungkin, demi "adik" saya, saya akan mengelakkan  minuman air selepas 11 pm. hehe


 

No comments:

Post a Comment