Promotion


Friday 23 December 2011

Guidelines to keep sex healthy (4)

Sharpening the weapon / Mengasah senjata

This week is an "unproductive" week for me due to time spent on repairing the PC and changing service provider for the internet line. All in all, I need to catch up with a lot of things that is unfinished as the project rely sooooo much on internet line.

In one of the massage session recently, a client asked whether it is good to rely on artificial sexual aids to sharpen our weapon? I shared with him a couple of things that practitioners did....

How? Through exercise, diet and I rely on sexual qi gong + secret stances for charging of sexual energy. A 5-min a day on a combination of Soft Stance Technique, Hard Stance Technique and Breath-Holding Stance Technique will do the trick. Not only that I boost my immune system as well.



I have been asked whether  vibrators and dildoes can help? The answer is that the sooner we leave behind these external aids, the better it is......because our objective is to have the love making become an internal process.

Malay Version


Minggu ini adalah minggu yang "tidak produktif" bagi saya kerana masa yang dibelanjakan untuk membaiki PC dan menukar pembekal perkhidmatan bagi talian internet. Kesimpulan nya, saya perlu siap dengan banyak perkara yang belum selesai sebab projek saya banyak bergantung kepada talian internet.

Dalam satu sesi urut baru-baru ini,  seorang pelanggan tanya sama ada ia baik bergantung pada alat bantuan seks untuk mengasah "senjata" kita? Saya berkongsi dengan dia beberapa perkara yang pengamal buat ....

Bagaimana? Melalui senaman, makanan...... tapi saya bergantung kepada sekual qi gong + pendirian rahsia untuk mengecas tenaga seksual. Saya mengunakan 5-min sehari untuk bersenam dengan gabungan teknik berikut : Teknik Sikap Lembut, Teknik Sikap Keras dan Teknik Sikap Nafas.Tambahan pula, teknik teknik init akan meningkatkan sistem imun saya juga.




Saya telah ditanya sama ada penggeletar dan dildoes boleh membantu? Jawapannya adalah bahawa lebih cepat kita tinggalkan alat-alat ini luar, lebih baik ...... kerana objektif kami adalah untuk membuat cinta menjadi satu proses dalaman.

No comments:

Post a Comment