Promotion


Thursday 15 December 2011

Guidelines to keep sex healthy (3)

What to eat after SEX??

It may be nourishing to eat some warm sweet food. I usually drink Herbal tea as it can be tonifying and help me regain my energy.



If I am free, I will usually drink chicken soup. I boiled it without the skin and scoop out the oil entirely.




What food to avoid?

Avoid cold drinks, ice cream or ice cubes.
Why? because our body has to heat them up which burns off your subtle sexual energy.



Even when I do not have sex, I won't touch cold drinks. Warm tea or water will prevent the oil from clogging into our blood stream.

Malay version


Apa yang perlu makan selepas SEKS?

Biasa nya, makan makanan manis yang suam atau hangat sebab ia boleh menyuburkan badan kita. Saya biasanya minum teh herba kerana ia boleh membantu saya mendapatkan semula tenaga saya.


 

Jika saya senang, saya biasanya akan minum sup ayam. Saya rebus tanpa kulit dan sudu minyak sepenuhnya
 

 Apa makanan untuk mengelakkan?

Elakkan minuman yang sejuk, ais krim atau kiub ais.

Mengapa? sebab makanan sejuk akan menjejaskan tenaga seksual kita.

 

 Malah apabila saya tidak mempunyai jantina, saya tidak akan menyentuh minuman sejuk.Teh hangat atau air suam akan menghalang minyak daripada tersumbat ke dalam aliran darah kita.

No comments:

Post a Comment