Promotion


Monday 12 November 2012

Another boyfriend scam?????



Too sad , received the above "hate" email from an unknown sender who is hell bend to take revenge . Anyone interested to see his photo and "guguchio" can send me an email to "abdbrian@gmail.com"......otherwise if I present it here, I might get banned and you won't be able to see this blog anymore.


The person who wrote contradict herself. First she said ...."can never go stiff" then later ".....major problem with erection" . Which is which, sweet lady?????

Actually his 1 inch penis can be "corrected" but definitely not within one or two days......or one urut batin massage


Malay version



Terlalu sedih kerana menerima e-mel "berdendam" daripada seorang penghantar yang tidak diketahui yang bengkok neraka untuk membalas dendam. Sesiapa yang berminat untuk melihat gambar lelaki tersebut dan batang nya boleh hantar saya e-mel "abdbrian@gmail.com" ......  jika saya "tayangkan" di sini, saya mungkin akan diharamkan dan anda tidak akan dapat melihat ini blog lagi



Perempuan yang menulis menyangkal dirinya sendiri. Pertama katanya .... "tidak boleh sengit" kemudian "..... masalah utama dengan batang naik ". Yang mana, wanita manis??

Sebenarnya zakar 1 inci boleh "diperbetulkan" tetapi pasti bukan dalam masa satu atau dua hari ...... atau satu urut batin urut



No comments:

Post a Comment