Promotion


Saturday 25 August 2012

One Night Stand

Some men have told their doctors that they contracted sexually transmitted infections (STIs) after one-night stands with women they met at clubs, pubs, and brothels or overseas and KTV lounges Singapore

 Sesetengah lelaki telah memberitahu doktor mereka bahawa mereka menguncup jangkitan kelamin (STI) selepas berpoya poya dengan wanita mereka bertemu di kelab, pub, dan pelacuran atau lounge di luar negara dan KTV di Singapura



 A doctor from M Lam Clinic in Geylang said: "Many of them use a condom, but many don't know that they also need to use it during oral sex and foreplay, and not just intercourse."

 Seorang doktor dari M Lam Klinik di Geylang berkata: "Ramai daripada mereka menggunakan kondom, tetapi ramai yang tidak tahu bahawa mereka juga perlu menggunakan semasa seks oral dan foreplay, dan bukan hanya hubungan."

He said: "Typically, they come to be treated for herpes simplex and gonorrhoea. "I also see men and women seeking treatment for chlamydia and viral warts.

 Beliau berkata: "Biasanya, mereka datang untuk dilayan untuk herpes simplex dan gonorea." Saya juga melihat lelaki dan wanita yang mencari rawatan untuk chlamydia dan ketuat virus



 Its good to play together but if you kena herpes, jia lat as it will never be cured. The cold sores can go away but it will return another day.

Better wear the helmet and "dont leave home without it."



Ia baik untuk bermain bersama-sama tetapi jika anda kena herpes, Jia lat kerana ia tidak akan sembuh. Kudis sejuk boleh pergi jauh tetapi ia akan kembali hari lain.

 Lebih baik memakai topi keledar dan "jangan meninggalkan rumah tanpanya".


No comments:

Post a Comment