Promotion


Tuesday 6 March 2012

My bad habits/ Tabiat buruk saya (3)

Younger adults sexual energy is abundant and majority have been looking out for sex -  just like what happened in the previous post. Well, it's normal but forwarned:

If aged over 30 years, do not performed sexual intercourse for more than 3 times a week, because we need time to reconstruct the inner energy.

 

There is no problem for younger age person. Sometimes they may cum 2 times daily etc but is not encouraged. A lot of people told me that they are quite addicted to it but my advise is to refrain from it. 

Anyway, we are man and research has shown that man thinks of sex every second in the mind. True??

 Malay version

Energi seksual orang dewasa muda melimpah dan sebagian dari mereka nak mencari "lubang" untuk jima - seperti apa yang telah di paparkan sebelumnya. Ini ada lah biasa perangai lelaki tetapi amaran

Jika sesaorang berusia 30 tahun ke atas, JANGAN melakukan hubungan seksual lebih dari 3 kali seminggu, kerana kita perlu waktu untuk merekonstruksi energy.


 
Tetapi sebahagian golongan muda  tidak ada masalah. Kadang-kadang mereka dapat cum 2 kali sehari dll tapi activiti tidak digalakan. Ramai dah kata mereka sudah ketagih dalam tabiat ini tapi saya menasihat menahan diri dari it. Walau bagaimana pun, kita ada lah kumpulan lelaki dan penelitian telah menunjukkan bahwa lelaka selalu memikirkan seks setiap detik di pikiran. Benar ke?

No comments:

Post a Comment